بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS

بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS را در این مقاله معرفی خواهیم کرد. ملاک بهتر بودن شامل سه چیز است . اول دوام ، دوم کارایی ، سوم خدمات که هر سه ویژگی را بررسی خواهیم کرد. این نکته را فراموش نکنید که خودرو مال شماست . پس هر چقدر بیشتر به امنیت آن اهمیت بدهید ، به نفع شما خواهد بود.

امنیت خودرو شاهین

شاهین یک خودروی جدید سایپا است که رخ زیبایی دارد و دل هر سارقی را می رباید . امنیت هیچ خودرویی حتی خودروهای خارجی 100 در صد نیست. پس به امنیت خودروی شاهین دل نبندید و به فکر سیستم جدید امنیتی باشید. اگر هنوز هم میخواهید از نسل دزدگیرهای قدیمی ( معمولی و یا تصویری ) استفاده کنید ، کار اشتباهی است. چون تا به حال کسی ندیده است که دزدگیر بتواند دزد را بگیرد.

کلمه دزدگیر در ایران اشتباهی ترجمه شده است. چون بر روی دزدگیرهای وارداتی کلمه الارم به معنی هشدار نوشته شده است . یعنی برای هشدار و آگاهی دادن از ورود افراد غریبه به داخل خودرو است. اگر صدای آژیر را نشنوید و یا فاصله دور باشد ، ریموت تصویری هم به درد نخواهد خورد. در نظر داشته باشید در مقابل زورگیری هم ، یک دزدگیر هیچ کاری برایتان نخواهد کرد. پس به فکر سیستم امنیتی جدید که همان جی پی اس ردیاب باشید.

بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS

دزدگیر یا ردیاب

همانطور که در بالا بیان شد ، دزدگیر منسوخ شده است. چون سارقین بسیار حرفه ای شده اند. همچنین صدای آژیر همه خودرو ها یکسان است. البته میتوانید یک دزدگیر بر روی خودروی شاهین نصب کنید تا سارقین تازه کار را تا حدودی سرگرم کنید. اما هرگز در مقابل سارقین حرفه ای کارساز نخواهد بود. پس به فکر بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS باشید که در مواقع خطر به کمکتان بیاید.

بهترین انتخاب ، نصب جی پی اس ردیاب است . در بین برخی ردیابها ، مدلهای مجهز به دزدگیر ماهواره ای هم وجود دارد. یعنی با یک تیر ، دو نشان خواهید زد. و صد البته امنیت کامل در برابر سرقت خواهید داشت. پس نصب جی پی اس ردیاب مجهز به دزدگیر ماهواره ای ، انتخاب بهتری در مقابل دزدگیر معمولی و یا تصویری است.

بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS

بهترین جی پی اس ردیاب برای خودروی شاهین

خودروی شاهین به دلیل جدید بودن سیستم برق و ECU لازم است که ردیاب استانداردی روی آن نصب شود. ردیابهای مدلهای مختلفی در قیمتهای متفاوت دارد. اگر هدفتان این است که برای خودروی چند صد میلیونی خودتان ، یک ردیاب ارزان نصب کنید ، بهتر است نصب نکنید. چون هر ردیابی برای خودروی شاهین مناسب نیست.

ردیابها در رنج قیمتی 1 میلیون تا 18 میلیون می باشد. ردیابها به دو دسته معمولی و صنعتی تقسیم میشوند. برای شرایط آب هوایی و همچنین حرفه ای بودن سارقین در ایران ، انتخاب ردیاب صنعتی ، هوشمندانه خواهد بود. منظور از ردیابهای صنعتی یعنی دو آنتنه با بدنه آلومینیومی است.

بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS

بهترین مدل جی پی اس ردیاب در برابر سارقین خودرو شاهین

بهترین مدل برای امنیت شاهین ، بدون تردید ، جی پی اس ردیاب خودرو دلتا 203A میباشد به دلایل زیر:

  1. متناسب با کامپیوتر خودروی شاهین است و هیچ خطایی به ECU وارد نمیکند
  2. ردیابی آنلاین و دقیق از طریق ماهواره
  3. دارای نرم افزار اورجینال کارخانه برای اندروید و آیفون
  4. دارای سایت ردیابی چند زبانه اورجینال از جمله زبان فارسی
  5. دارای دو آنتن اکسترنال اکتیو است برای مخفی کردن بهتر داخل خودرو
  6. دارای بدنه آلومینیومی برای تبادل دمای دستگاه با محیط جهت افزایش عمر دستگاه
  7. ماژول GPS نسل جدید و سفارشی ورژن 4 را دارد که بدون خطا و دقیق موقعیت را نشان میدهد.
  8. دارای میکروفون اکسترنال قوی خبرنگاری برای شنود داخل خودرو
  9. دارای رله خاموش کن دو زمانه بدون خطا
  10. دارای آپشنهای امنیتی هشدار ضربه ، هشدا باز شدن دربها ، هشدار روشن شدن غیر مجاز
  11. نصب توسط نمایندگی های حرفه ای شرکت بدون خطا برای گارانتی خودرو
  12. دارای یکسال گارانتی تعویض
  13. و آپشنهای مختلف دیگر
بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS

خرید و نصب جی پی اس ردیاب دزدگیر 

جهت خرید میتوانید با واحد فروش شرکت ردیاب دلتا تماس بگیرید. اگر ساکن تهران هستید ، نمایندگیهای فروش و نصب خردمتتان معرفی میگردد. اما اگر ساکن سایر شهرها هستید ، بعضی شهرها نمایندگی فروش و نصب و بعضی شهرها نمایندگی فقط نصب داریم. اگر نمایندگی فروش در شهر شما نباشد ، با پست پیشتاز برایتان ارسال میگردد و سپس نزدیکترین نمایندگی نصب معرفی میگردد.

بهترین دزدگیر خودرو شاهین مجهز به جی پی اس ردیاب GPS

مطالب مرتبط: